Pierwszy wpis w 2014 r. poświęcam efektom sesji zdjęciowej, która miała miejsce w lipcu 2013 r. Wówczas przed moim obiektywem znalazł się nietuzinkowy Volkswagen Typ 1 z 1965 r., którego wszyscy znają pod przydomkiem "Garbus". Dlaczego nietuzinkowy? Z uwagi na swój niepowtarzalny klimat, na który składają się m.in. jego kolor, zawieszenie typu "air-ride" oraz liczne detale sprawiające, że od razu widzimy, iż jest to auto, które było budowane z ogromną dbałością o szczegóły.
Volkswagen o którym mowa to projekt w stylu "resto-cal look". Jacek Sobiech, który jest właścicielem Garbusa, zakupił go w 2010 r. jako auto do remontu. Proces odbudowy Garbusa, jak również nadanie mu obecnego klimatu był żmudny i czasochłonny. Efekt nakładu pracy jaki Jacek włożył samodzielnie w budowę tego auta jest naprawdę imponujący. Obecnie auto Jacka to jeden z najbardziej znanych Garbusów w Polsce. Samochód ten jest też dobrze rozpoznawalny poza granicami kraju za sprawą jego licznych zdjęć, które trafiały na różnorodne strony i fora poświęcone tematyce "VAG-ów". W Warszawie auto jest znane również m.in. ze spotkań grupy Youngtimer Warsaw. Zainteresowanym szczegółami dotyczącymi Garbusa polecam wizytę pod tym adresem na forum cultstyle.pl.
Warto również dodać, że Jacek cały czas modernizuje swoje auto. Tym samym jest to projekt, który nadal ewoluuje. Z pewnością postaram się pokazać efekty zmian, które szykują się na sezon 2014. Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć Garbusa z wakacji 2013 r.
Volkswagen o którym mowa to projekt w stylu "resto-cal look". Jacek Sobiech, który jest właścicielem Garbusa, zakupił go w 2010 r. jako auto do remontu. Proces odbudowy Garbusa, jak również nadanie mu obecnego klimatu był żmudny i czasochłonny. Efekt nakładu pracy jaki Jacek włożył samodzielnie w budowę tego auta jest naprawdę imponujący. Obecnie auto Jacka to jeden z najbardziej znanych Garbusów w Polsce. Samochód ten jest też dobrze rozpoznawalny poza granicami kraju za sprawą jego licznych zdjęć, które trafiały na różnorodne strony i fora poświęcone tematyce "VAG-ów". W Warszawie auto jest znane również m.in. ze spotkań grupy Youngtimer Warsaw. Zainteresowanym szczegółami dotyczącymi Garbusa polecam wizytę pod tym adresem na forum cultstyle.pl.
Warto również dodać, że Jacek cały czas modernizuje swoje auto. Tym samym jest to projekt, który nadal ewoluuje. Z pewnością postaram się pokazać efekty zmian, które szykują się na sezon 2014. Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć Garbusa z wakacji 2013 r.
Cześć. Już pisałem na Nikoniarzach, że foty ekstra! Fajne auto i super klatki.
OdpowiedzUsuńpozdrawiam
Dzięki! Pozdrawiam!
Usuń