środa, 5 lutego 2014

Moto-szuflada

Zgodnie z tytułem wpisu przedstawiam kilka zdjęć motoryzacyjnych, które doczekały się "podejścia na nowo". Kilka z nich pokazywałem już na łamach bloga, pozostałe z kolei ukazują się tutaj po raz pierwszy. Zamieszczone poniżej zdjęcia były wykonane w latach 2010-2013.

Na początek kilka zdjęć w konwersji czarno-białej.





Wśród archiwalnych materiałów znalazłem również kilka kadrów z Mercedesem 500 SL typu R129, które w moim odczuciu są warte pokazania.




Znalazło się również klika innych zdjęć, które uznałem za warte uwagi.





Na zakończenie zamieszczam kilka kadrów ze startu Rallye Monte Carlo Historique z 2011 r. Zdjęcie z Alfą Romeo było już kiedyś zamieszczone na blogu, ale w formacie 1:1. Tym razem odsłona 3:2. Pozostałe zdjęcia uznałem za warte uwagi głównie z powodu obiektów, które przedstawiają. Mam słabość do legendarnych aut francuskich ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz