czwartek, 11 września 2014

OM-4

Olympus OM-2 SP, którego używałem do tej pory to już historia. Uszkodzony światłomierz, pewne problemy z elektroniką i brak części do tego modelu położyły mu kres. Z kolei Nikon FM, którym ostatnio trochę się bawiłem nie bardzo przypadł mi do gustu i znalazł nowego właściciela. Od września br. jestem natomiast posiadaczem Olympusa OM-4.


Olympus OM-4 jest małoobrazkową, jednoobiektywową lustrzanką, która była produkowana w latach 1984-1987. Aparat ten oferuje m.in. wielopunktowy pomiar światła (do ośmiu pomiarów) oraz automatyczny czas otwarcia migawki od 1/2000 s do czterech minut. Zainteresowanych szczegółową specyfikacją modelu OM-4 odsyłam pod ten adres.

Poniżej zamieszczam kilka testowych zdjęć z OM-4. W użyciu obiektyw Olympus F.Zuiko AUTO-S 50 mm f/1.8 oraz klisza Fujicolor 100.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz