poniedziałek, 8 grudnia 2014

Barbórka 2014 - OS 3 Autodrom Bemowo

W sobotę 6 grudnia br. w Warszawie odbył się 52. Rajd Barbórka. Mimo kiepskiej pogody postanowiłem pojawić się na jednym z odcinków rajdu i wykonać kilka zdjęć. Wybrałem OS 3 rozgrywany na terenie Autodromu Bemowo. Naturalnie najbardziej interesowała mnie tzw. "klasa legend", a więc ta część odcinka rajdu, na której można było zobaczyć w akcji klasyczne samochody rajdowe. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z tej imprezy, wśród których znalazły się ujęcia nie tylko z klasycznymi "rajdówkami".










2 komentarze:

  1. Moja fotka z 2012. Wiem, że sprzęt nie ten i postprodukcja pewnie nie ta, ale i tak jestem dumny z gry światła, którą udało mi się złapać :) . Gdyby jeszcze nie ten kaptur...
    http://speedy.sh/TQE7G/Barborka-2012-foto-050.JPG

    fotki jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marcin. Tak jak napisałeś jest bardzo fajna gra światła i to właśnie tworzy klimat zdjęcia ;-) a kaptur, no takie tam są warunki. De facto na tych moich zdjęciach też zawsze w lewej części kadru był czyjś kaptur, ale po prostu wykadrowałem ;-)

      Usuń