środa, 18 maja 2016

Oldtimer Warsaw Show 2016

W ubiegły weekend w centrum wystawowym "Ptak Warsaw Expo" w Nadarzynie odbywała się impreza motoryzacyjna o nazwie "Oldtimer Warsaw Show 2016". Podobnie jak w ubiegłym roku wystawa aut klasycznych była dość obszerna i nie mam wątpliwości, że każdy entuzjasta zabytkowych aut znalazł tam coś ciekawego dla siebie. Mnie zdecydowanie oczarowało Ferrari 250 GTE z 1963 r. Wśród innych rzadko spotykanych samochodów klasycznych, które przykuły moją uwagę należy wymienić przede wszystkim NSU Ro 80, Citroëna SM, czy też majestatycznego Chevroleta Impala z 1959 r. Poniżej zamieszczam zdjęcia z wystawy. Album otwiera przepiękne 250 GTE.







































1 komentarz:

  1. Też byłem i porobiłem foty swoim nowym sprzętem ;) . Mnie zdecydowanie najbardziej urzekło Volvo Amazon i Austiny Healey'e ;) . Natomiast na swoich musiałem dość zdecydowanie chwilami wyciągać ekspozycję, a widzę, że dużo jaśniejsze są Twoje zdjęcia i tak - sprzęt, czy software?

    Aha! I gratuluję, że takie znane na świecie medium jak Petrolicious używa Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń