piątek, 9 grudnia 2016

OM-2 SP - drugie podejście

W październiku br. kupiłem Olympusa OM-2 Spot/Program. Jest to drugi egzemplarz tego aparatu w moich rękach. Poprzedni dokonał żywota w 2014 r. wraz z awarią światłomierza. Był on jednocześnie moją pierwszą lustrzanką na kliszę, która spowodowała, że wsiąkłem w temat fotografii analogowej. Od tamtego czasu używałem głównie Olympusa OM-4, którego nadal posiadam i bardzo cenię. Niemniej jednak widząc, że OM-2 SP czeka na nowego właściciela nie mogłem się długo zastanawiać. To po prostu świetny aparat i trzeba go mieć :-) Poniżej zamieszczam wybrane zdjęcia wykonane nową zabawką, która działa bez zarzutu. W użyciu obiektyw Olympus F.Zuiko AUTO-S 50 mm f/1.8 oraz klisza Kodak Color Plus 200. Cóż... czuję się jakbym spotkał starego przyjaciela :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz