środa, 10 października 2018

Na półwyspie

Podobnie jak w ubiegłym roku celem mojego tegorocznego wyjazdu urlopowego był Półwysep Helski. W lipcu spędziłem kilka dni w Jastarni, m.in. kręcąc się po okolicy na rowerze i robiąc zdjęcia, których tematyka została zdominowana przez napotkane jednostki pływające, niekoniecznie znajdujące się na wodzie. Mowa tu m.in. o niebiesko-czerwonej łódce z Kuźnicy, która od lat tkwi w tym samym miejscu, tj. tuż przy granicy miasteczka od strony Jastarni, nad Zatoką Pucką. Najciekawsze było dla mnie jednak spotkanie z dwoma wrakami okrętów wojennych, które znajdują się tuż przy Porcie Marynarki Wojennej w Helu. O wrakach niszczycieli ORP Wicher II i ORP Grom II powiedział mi już jakiś czas temu mój znajomy i właśnie tym razem udało mi się do nich dotrzeć. Jeszcze raz dzięki Rafale za wskazówki! Poniżej zamieszczam album z moimi tegorocznymi nadmorskimi obrazkami, który otwierają zdjęcia helskich wraków.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz