środa, 10 października 2012

Nocne spotkania z motoryzacją

W niedzielę 7 października br. wybrałem się na cykliczne spotkanie grupy Youngtimer Warsaw (link) licząc na to, że uda mi się uwiecznić kilka ciekawych aut w nocnej scenerii. Na miejscu byłem lekko przed 20. Frekwencja na spotkaniu nie była wysoka, niemniej jednak pojawiło się kilka godnych uwagi samochodów.

Pierwszym z nich był zielony Polonez, który delikatnie mówiąc został poddany pewnym modyfikacjom ;-) W moim odczuciu taki sposób tuningu wyśmienicie pasuje do tego polskiego youngtimera.





Kolejnym autem, które zatrzymało mnie na dłużej był Volkswagen Golf GTI (Mark 2). Świetnie utrzymany egzemplarz, po prostu klasyka gatunku.




Zdjęcia Golfa spodobały mi się na tyle, że pokusiłem się o zestawienie ich w tzw. kolażu. Dodatkowo narzuciłem w tym przypadku nieco inną obróbkę niż na powyższych zdjęciach. Chyba całość wyszła dość ciekawie.


Kolejne auto to Lancia Beta, która była produkowana w latach 1972-1984. Beta zastąpiła model Fulvia, który według mnie jest najładniejszą klasyczną Lancią. Poniższy egzemplarz Bety jest wręcz w idealnym stanie. Dodam, że tą Lancię spotkałem również w maju br. podczas eliminacji Classic Auto Cup w Kielcach (ostatnie zdjęcie poniżej).





Na koniec dwa japońskie auta, które zwróciły moją uwagę. Na poniższych zdjęciach kolejno: Nissan Skyline GT-R (R32), który był produkowany w latach 1989-1994 oraz współczesna, nowiutka Toyota GT 86.



Przyznam, że linia Toyoty GT 86 bardzo mi się podoba i miło jest widzieć, że marka ta ma znowu w swojej ofercie auto usportowione. W końcu sam jeżdżę Toyotą, więc tym bardziej jestem "za" ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz