środa, 17 października 2012

Rust in peace - zdjęcia "z szuflady"

W kwietniu br. wybrałem się wraz z dwójką znajomych z forum exoticcars.pl (link) do Grodziska Mazowieckiego w celu wykonania zdjęć porzuconych samochodów. O miejscu tym dowiedziałem się właśnie od nich i patrząc na dotychczasowe ich zdjęcia o tej tematyce miałem wrażenie, że jest to wyjątkowo ciekawy temat do fotografowania. Na miejscu nie maiłem wątpliwości, że wyprawa ta była słuszną decyzją. Moje zdjęcia były gotowe już w kwietniu, ale dopiero dzisiaj zdecydowałem się zrobić wpis poświęcony tej tematyce. Również powrót do jednego ze zdjęć z tamtego wypadu i jego ponowna obróbka "na czarno-biało" skłonił mnie do podzielenia się nim i pozostałymi, ciekawszymi, zdjęciami wraków. Poniżej przedstawiam wspomniane zdjęcie w konwersji czarno-białej oraz najciekawsze moim zdaniem kadry porzuconych i niszczejących aut z Grodziska Mazowieckiego. Smutny to widok i zarazem smutny koniec wielu niegdyś wspaniałych samochodów...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz