poniedziałek, 10 czerwca 2013

Exotic cars

W maju br. przed moim obiektywem znalazły się dwa klasyczne auta GT. Obydwa są do siebie dość mocno zbliżone koncepcyjnie, mają centralnie umieszczone silniki, mają czerwony lakier oraz pochodzą mniej więcej z tego samego okresu produkcyjnego. Również obydwa te auta były już kiedyś przeze mnie pokazywane na zdjęciach. Pierwszym z nich jest Ferrari 328 GTS, o którym była mowa we wpisie z kwietnia br. (link). Drugim natomiast jest Lotus Esprit Turbo, którego zdjęcia pokazywałem na łamach wpisu z listopada 2012 r. (link). Tym razem przedstawiam efekty wspólnej sesji zdjęciowej Ferrari i Lotusa. Równocześnie na motore.pl jest zamieszczony krótki artykuł, w którym znalazły się wybrane zdjęcia z tej sesji (link).























Na koniec jedno zdjęcie z trzecim autem, które było bardzo pomocne przy zdjęciach Ferrari i Lotusa w ruchu. Solidna, dostojna, niemiecka "platforma fotograficzna" :-)

5 komentarzy:

  1. Kiedy chodzi o mnie to dla mnie przede wszystkim liczy się to aby mój samochód był po prostu sprawny. Jednak gdy nastąpi jakaś awaria to wtedy zdecydowanie pomoc drogowa https://zakrzewski-holowanie.pl/ jest tą służbą na której an pewno możemy polegać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie samo już posiadanie fajnego auta jest czymś ważnym i ja również muszę przyznać, że dość ważną sprawą jest to aby wiedzieć jak się zachować w trakcie awarii. Ja w takich sytuacjach najczęściej dzwonię po pomoc drogową https://hol-max.pl/ na której się jeszcze nigdy nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy spotykasz się z kłopotami na drodze, warto mieć zaufaną firmę pomocy drogowej. Na stronie https://www.pomocdrogowalublin.pl/ znajdziesz usługi pomocy drogowej w Lublinie, które są dostępne dla Ciebie. Kliknij w link i miej pewność, że w razie potrzeby, masz wsparcie doświadczonych profesjonalistów, którzy pomogą Ci w trudnych sytuacjach na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre samochody wydają się niezniszczalne, podczas gdy inne często lądują w serwisie? Odpowiedź jest prosta - regularne serwisowanie i dbałość o detale. Właśnie takie podejście oferuje https://autoserwis-bialystok.pl/, profesjonalny serwis samochodowy z Białegostoku. Dzięki szerokiemu zakresowi usług, od przeglądów po naprawy mechaniczne, możemy być pewni, że nasz samochód będzie zawsze w pełni sprawny. Nie czekaj, aż coś się zepsuje - zaplanuj wizytę w serwisie już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy moje auto nagle zatrzymało się na autostradzie w okolicach Poznania, nie wiedziałem, co robić. Na szczęście, szybko znalazłem https://www.pomocdrogowapoznan.pl/ i zdecydowałem się na wezwanie ich pomocy. Ich reakcja była błyskawiczna, a profesjonalizm ekipy naprawdę robi wrażenie. Mechanik był nie tylko wysoce kompetentny, ale także bardzo uprzejmy i pomocny, co sprawiło, że cała sytuacja stała się mniej stresująca. Ich usługi są naprawdę godne polecenia każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń