piątek, 4 października 2013

Youngtimer Warsaw na 35 mm

W połowie września br. moja "szklarnia" rozbudowała się o drugą "stałkę". Padło tym razem na zakup Nikkora AF-S DX 35 mm f/1.8 G. Obiektyw ten ma szersze pole widzenia niż moja ulubiona "pięćdziesiątka" i gwarantuje równie dobre "światło". Jeśli ktoś chciałby poczytać o tym obiektywie to polecam test na stronie optyczne.pl (link). Naturalnie tego samego dnia nie mogło się obejść bez małego testu nowego obiektywu :-) Ruszyłem zatem na wieczorne spotkanie Youngtimer Warsaw (link), gdzie przed moim nowym obiektywem znalazł się bardzo ładny Mercedes-Benz 250 CE typu W114.






Poniżej przedstawiam zdjęcia innych samochodów, które przykuły moją uwagę. Niesamowite wrażenie robił w szczególności tak dobrze utrzymany Tarpan 223. Bardzo dawno nie widziałem takiego egzemplarza... chyba ostatnim razem za czasów PRL.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz