piątek, 22 lutego 2013

Dodge Viper RT/10

Wśród starych zdjęć rodzinnych znalazłem ostatnio jedną fotografię, która jest według mnie dość unikatowa. Została ona wykonana przez mojego Tatę w 1999 r. w Juracie podczas wakacji. Dlaczego unikatowa? Przedstawia Dodge'a Vipera RT/10 na czarnych polskich rejestracjach, a więc auto wyjątkowo egzotyczne jak na ówczesne czasy w Polsce. Na zdjęciu jestem również ja w wieku 18 lat... kiedy to było :-) Pamiętam, że byliśmy wtedy bardzo mocno zaskoczeni z Tatą widokiem tego auta na ulicy i to jeszcze na krajowych "blachach". Tym samym nie mogło się obejść bez zdjęcia upamiętniającego to spotkanie :-) Fotka została wykonana przy użyciu lustrzanki analogowej Zenit TTL z obiektywem Carl Zeiss Jena DDR MC Flektogon 2.4/35. Zdjęcie, które przedstawiam zeskanowałem i poddałem pewnym korektom, głównie balansu bieli i kontrastu.


Przy okazji zapraszam do zapoznania się z prospektem Vipera RT/10, który wpadł w moje ręce w latach '90.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz